Tereza Bicanová

KARBANÁTKY Z QUINOY

Už jste zkoušeli KARBANÁTKY Z QUINOY?

Quinoa patří mezi superpotraviny, je lehce stravitelná, bezlepková a obsahuje vysoké množství bílkovin. Skvělá volba pro děti i zaryté sportovce.
Já quinou ráda používám do dětských přesnídávek, kdy díky ní snížím sladkost a navíc dodám chybějící bílkoviny a navýším minerály a vitamíny, do ranních kaší, letních salátů. Ale tentokrát byly k obědu karbanátky…😋

1 cibule, 300g quinoy, 2 vejce, 50g mouky, zelená petrželka, sůl, pepř
Osmahnutou cibulku přidáme k uvařené a vychlazené quinoy. Přidáme bylinky, sůl, pepř, vejce a mouky – já tentokrát použila cizrnovou. Vzniklé těstíčko vytvarujeme v dlaních na placičky a smažíme z obou stran na sádle nebo ghí. Pro chlapi můžete přidat do karbanátků slaninu :-)).
Podáváme k bramborové, hrachové kaši nebo dýňovo-čočkovému pyré se zeleninou, kysaným zelím nebo salátem.
Pokud zbydou, dají se jíst i studené venku na hřišti nebo ve škole.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *